Madame, Monsieur,
Ce guide 2020-2021 fait à votre intention a pour but de vous offrir de nombreux renseignements actualisés sur les commerçants, les artisans, les services administratifs et médicaux de votre territoire.

Grâce à la participation de tous les membres du Rotary-Club de Saint Valery-en-Caux – Côte d’Albâtre et des annonceurs que nous remercions chaleureusement, notre Rotary-Club financera de nombreuses actions dans différents domaines, qu’il s’agisse de la santé, de l’eau, de l’illettrisme, des échanges de jeunes, tout ceci afin de contribuer à la paix et à l’amélioration des conditions de vie dans le monde.

Telles sont les ambitions de tous les rotariens.

A Word from the Président

Dear readers,
This 2020-2021 guide, produced with you in mind, aims to offer extensive and up-to-date information on local businesses and artisan, the administrative and medical services in our area.

Thanks to the involvement of all the Rotary Club members of Saint Valery-en-Caux-Côte d’Albâtre and our advertisers, whom we thank most warmly, our Rotary Club will finance a wide variety of projects. In the fields of public health, provision of clean drinking water, combatting illiteracy and exchange programmes for young people.

In this way the aims of each and every Rotarian are achieved; by promoting peace and improved living conditions throughout the world.